Algemene Voorwaarden, Betaling, Verzending en Garantie

Bedrijfsinformatie

Exclusive Shine - Niels Pemen
Brekelen 4/unit 6
2990 Wuustwezel
België
BTW: BE 0737 8457 42


Betaling

Wij hechten veel belang aan veilig bestellen in onze webshop. Daarom bieden wij een brede selectie aan betaalmogelijkheden.

Ondersteunde Mollie betaalmethodes:

  • iDeal

  • Bancontact

  • MasterCard / VISA

  • Maestro / V-Pay

  • PayPal

  • SOFORT Banking

  • SEPA bankoverschrijving / vooruitbetaling

Bankgegevens voor SEPA-overschrijving:
Rekeninghouder: Exclusive Shine - Niels Pemen
IBAN: BE57 9734 9746 4635
BIC: ARSPBE22
Bank: Argenta

Gelieve bij betaling via overschrijving steeds je bestelnummer te vermelden.


Verzending

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden! Wij verzenden producten binnen 2 werkdagen. Indien een product niet op voorraad is, kan de levering iets langer duren – tot maximaal 5 werkdagen.

Gratis verzending vanaf €100!
Bestel je minimaal voor €100 aan producten, dan wordt je bestelling gratis verzonden binnen België en Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag gelden de volgende verzendkosten:

  • België: €6,95

  • Nederland: €6,95

Voor internationale zendingen gelden andere tarieven. Deze worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.

Opvolgen van je bestelling (Track & Trace)
Iedere bestelling wordt voorzien van een track & trace-code, zodat je je bestelling makkelijk kunt volgen. Je ontvangt een melding zodra het pakket wordt gescand bij de transportdienst.

Afhalen bij een pakketautomaat of afhaalpunt
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling te laten leveren bij een pakketautomaat of een afhaalpunt naar keuze, afhankelijk van de vervoerder (bpost, DPD, PostNL, etc.).


Beschadigde producten en/of verpakking

Is het pakket zichtbaar beschadigd bij ontvangst? Weiger dan de zending en laat de bezorger hiervan een melding maken.
Heb je het pakket reeds aangenomen en merk je schade op? Neem dan binnen 5 dagen contact op met onze klantenservice via info@e-shine.be en stuur duidelijke foto’s van de schade mee.


Garantie

Indien jouw product defect blijkt te zijn, lossen wij dit correct voor je op.

Garantietermijn:

  • Voor consumenten geldt de wettelijke garantietermijn van twee jaar op nieuwe producten.

  • Verbruiksartikelen (zoals vloeistoffen, doeken en pasta’s) vallen niet onder garantie.

  • Voor tweedehandsgoederen geldt een garantietermijn van één jaar.

Hoe stuur ik een product terug?

  1. Neem contact met ons op via info@e-shine.be en meld het defect of de retour.

  2. Verpak het product zorgvuldig in een doos.

  3. Voeg het ingevulde retourformulier toe.

  4. Verstuur het pakket naar ons retouradres:

Retouradres:
Exclusive Shine - Niels Pemen
Brekelen 4/unit 6
2990 Wuustwezel
België